Threads втратив понад 80% своїх щоденних активних користувачів
За місяць після запуску застосунок Threads, який мав скласти конкуренцію Twitter, втратив понад 80% активної аудиторії. Про це повідомляє Gizmodo із посиланням на аналітичні компанії.
За даними Similarweb, за два дні після запуску щоденна кількість активних користувачів Threads коливалася на рівні 49 млн. Проте до 1 серпня ця цифра впала до 9,6 млн.
Залученість також значно знизилася. Час, проведений в застосунку на всіх доступних ринках, досяг піка 6 липня і становив близько 14 хв на день. Але до 1 серпня цей показник скоротився до 2,3 хв.
За даними компанії Sensor Tower, з 5 по 31 липня щоденна кількість активних користувачів Threads знизилася на 82%. На піку аудиторія Threads складала близько 44 млн людей. Проте наприкінці місяця відвідуваність становила близько 8 млн користувачів.
Підписуйтеся на наші соцмережі
Дані Sensor Tower також свідчать про зниження залученості до 2,9 хв на день, порівняно з 19 хв на початку липня.
Зліт та падіння нової соціальної мережі Threads
Менш ніж за тиждень після запуску Threads сягнув позначки в 100 млн. Для порівняння, колишній рекордсмен ChatGPT досяг цього показника за два місяці.
Проте вже за два тижні Threads почав активно втрачати аудиторію. Однією з причин стала відсутність деяких базових функцій, які давно вже є у конкурентів.
Генеральний директор Meta Марк Цукерберг визнав втрату половини аудиторії. За його словами, ця ситуація цілком нормальна.
Голова Meta впевнений, що додавання нових функцій допоможе втримати більшу частину користувачів.