Упс! Не вдала спроба:(
Будь ласка, спробуйте ще раз.

Threads втратив понад 80% своїх щоденних активних користувачів

5 серпня 2023 2 хвилин читання

За місяць після запуску застосунок Threads, який мав скласти конкуренцію Twitter, втратив понад 80% активної аудиторії. Про це повідомляє Gizmodo із посиланням на аналітичні компанії.

За даними Similarweb, за два дні після запуску щоденна кількість активних користувачів Threads коливалася на рівні 49 млн. Проте до 1 серпня ця цифра впала до 9,6 млн.

Залученість також значно знизилася. Час, проведений в застосунку на всіх доступних ринках, досяг піка 6 липня і становив близько 14 хв на день. Але до 1 серпня цей показник скоротився до 2,3 хв.

За даними компанії Sensor Tower, з 5 по 31 липня щоденна кількість активних користувачів Threads знизилася на 82%. На піку аудиторія Threads складала близько 44 млн людей. Проте наприкінці місяця відвідуваність становила близько 8 млн користувачів. 

Підписуйтеся на наші соцмережі

Дані Sensor Tower також свідчать про зниження залученості до 2,9 хв на день, порівняно з 19 хв на початку липня.

Зліт та падіння нової соціальної мережі Threads

Менш ніж за тиждень після запуску Threads сягнув позначки в 100 млн. Для порівняння, колишній рекордсмен ChatGPT досяг цього показника за два місяці.

Проте вже за два тижні Threads почав активно втрачати аудиторію. Однією з причин стала відсутність деяких базових функцій, які давно вже є у конкурентів.

Генеральний директор Meta Марк Цукерберг визнав втрату половини аудиторії. За його словами, ця ситуація цілком нормальна.

Голова Meta впевнений, що додавання нових функцій допоможе втримати більшу частину користувачів.

0
Icon 0

Підписуйтеся на наші соцмережі

Інші матеріали

Як концепція «Золоте кільце» змінює підхід до бізнесу?

Олеся Руденко 24 березня 2025 08:13

Що таке глобальний рух MeToo?

Олеся Руденко 19 годин тому

Огляд сервісів для створення музики за допомогою ШІ

Сергій Коноплицький 16 годин тому

Над Україною помітили унікальне явище: що відомо

Владислав Паливода 24 березня 2025 23:16

Точки зростання CRO з AI. Як оптимізувати шляхи користувачів і зменшити падіння на етапі оформлення замовлення

Тарас Герасимюк 24 березня 2025 00:13