Threads стрімко втрачає активних користувачів
Сервіс Threads від Meta за тиждень після запуску почав стрімко втрачати активних користувачів. Про це свідчать дані аналітичної платформи SimilarWeb.
Згідно зі звітом, 7 липня щоденна аудиторія Threads складала 49 млн користувачів. Однак вже 14 липня їхня кількість зменшилась до 23,6 млн.
![Порівняння кількості активних користувачів Threads та Twitter.](https://images.weserv.nl/?w=715&we=1&n=-1&url=https%3A%2F%2Fnewspeka.fra1.digitaloceanspaces.com%2Fprod%2Fmedia%2F41079%2F1689684638325.jpg%3Fv%3D1689684638)
Також спостерігається падіння часу активності користувачів з понад 14 хвилин до чотирьох хвилин на день. В США цей показник знизився з 21 хвилини до шести хвилин.
Підписуйтеся на наші соцмережі
![Час активності користувачів у світі та в США.](https://images.weserv.nl/?w=715&we=1&n=-1&url=https%3A%2F%2Fnewspeka.fra1.digitaloceanspaces.com%2Fprod%2Fmedia%2F41080%2F168968465073.jpg%3Fv%3D1689684650)
SimilarWeb попереджає, що його дані базуються лише на використанні Threads на Android. Проте висновки фахівців збігаються з даними інших компаній.
Фірма Sensor Tower, що займається дослідженням ринку, повідомила про подібне зниження залученості. Згідно з їхнім звітом, Threads «зазнав двозначного зниження DAU (щоденних активних користувачів) і залученості з моменту запуску».
Реакція представників Threads на падіння аудиторії
Топменеджер Instagram Адам Моссері заявив, що на даному етапі компанія не особливо зосереджена на показниках залученості.
Раніше SPEKA писала, що Threads подолав позначку в 100 млн користувачів всього за кілька днів після запуску.