Упс! Не вдала спроба:(
Будь ласка, спробуйте ще раз.

Threads від Meta зібрав 300 млн користувачів: платформа продовжує зростати

Павло Бартос
Павло Бартос
17 грудня 2024 2 хвилин читання

Threads, соцмережа від Meta, подолала позначку в 300 млн користувачів, з яких понад 100 млн активно користуються сервісом щодня, повідомляє Engadget. Марк Цукерберг називає динаміку зростання «сильною» та натякає на подальший розвиток платформи.

Марк Цукерберг неодноразово заявляв, що Threads має потенціал стати наступним застосунком Meta з мільярдом користувачів. Хоча до цієї амбітної цілі ще далеко, зростання платформи прискорюється.

У 2023 році Threads досяг позначки у 100 млн користувачів, а вже на початку листопада 2024 року — 275 млн. Нещодавно сервіс став другим за популярністю застосунком року після шопінг-платформи Temu, згідно з рейтингом Apple.

Підписуйтеся на наші соцмережі

Meta прагне використати зростання платформи, запустивши першу хвилю рекламних оголошень у Threads. За даними The Information, експерименти з рекламою можуть розпочатися на початку 2025 року.

З ким конкурує платформа Threads

Threads — не єдиний застосунок, що активно розвивається на фоні змін у платформі X (колишній Twitter).

Bluesky, децентралізована соціальна мережа, збільшила базу користувачів майже вдвічі та наразі налічує понад 25 млн відвідувачів.

Очікується, що Meta продовжить розвивати Threads, впроваджуючи нові функції та інструменти монетизації. Такий розвиток може суттєво змінити ландшафт соціальних мереж, особливо для тих, хто шукає альтернативи X.

Підписуйтеся на наші соцмережі

0
Прокоментувати
Інші матеріали

Meta вже розробляє нотатки спільноти для Threads

Кіра Іванова 14 січня 2025 07:05

Застосунок «Нової пошти» став одним із найкращих у 2024 році: що відомо

Владислав Паливода 10 січня 2025 12:33

Google виділила $1 млн на інавгурацію Трампа: деталі

Владислав Паливода 10 січня 2025 08:04

Meta інтегрує eBay на Facebook Marketplace у відповідь на тиск ЄС

Вікторія Рудзінська 9 січня 2025 07:15

Марк Цукерберг оголосив про нову модель модерації контенту. Що це означає для Facebook та Instagram?

Сергій Коноплицький 8 січня 2025 15:18